środa, 2 stycznia 2019

Czytelnicze podsumowanie 2018 roku

Witajcie w 2019 roku!

Przychodzę dzisiaj do Was z czytelniczym ppdsumowaniem roku 2018. To był według mnie bardzo udany rok pod względem przeczytanych książek. Ale najpierw pokażę Wam co przeczytałam w grudniu.


W grudniu, przeczytałam 10 książek, które dały 3803 strony. Wynik całkiem spoko. Nie trafiła mi się żadna beznadziejna książka. Każda była udana i z przyjemnością czytana.

• "Czarne wzgórza" Nora Roberts,
• "Siła, która ich przyciąga" Brittainy C. Cherry,
• "Droga ucieczki" Rachel Abbot,
• "Woda, która niesie ciszę" Brittainy C. Cherry,
• "Spod zamarzniętych powiek" Adam Bielecki, Dominik Szczepański, • "Wigilia Dnia Zmarłych" Filip Zając,
• "Skazany na zło" Adrian Bednarek,
• "Ogień, który ich spala" Brittainy C. Cherry,
• "41 dni nadziei" Tami Oldham Ashcraft, Susea McGearhart,
• "Powietrze, którym oddycha" Brittainy C. Cherry.

Grudzień zdecydowanie należał do książek autorstwa Brittainy C. Cherry. Oprócz tego było trochę strachu, zbrodni, przygód i miłości, czyli tak jak lubię.


W 2018 roku przeczytałam 109 książek. Myślałam, że będzie ich znacznie mniej, jednak po podliczeniu tyle tego wyszło. Z tego wyniku jestem bardzo zadowolona. Udało mi się przeczytać wiele świetnych książek. Było kilka niewypałów, ale o nich nie chcę wspominać. Chciałam zrobić listę jedynie kilku najlepszych książek, jednak lista zrobiła się trochę dłuższa 🤓
📚
🌟 "Może pora z tym skończyć" Iain Reid. Ta książka wbiła mnie w fotel. Albo ktoś ją pokocha, albo znienawidzi. To największe czytelnicze zaskoczenie roku.
🌟 "Nieodnaleziona" i "Hashtag" Remigiusza Mroza. O tych książkach chyba nie trzeba wiele pisać. Chylę czoła za świetne  manipulowanie umysłem czytelnika. 
🌟 "Żmijowisko" Wojciech Chmielarz.
🌟 "Dziesięć poniżej zera" Whittney Barbetti.
🌟 "Ugly love", "November 9", "Confess" Colleen Hoover. Książki tej autorki nigdy nie zawodzą. 
🌟 "Światło między oceanami" M. L. Stedman. Subtelna i zapadająca w pamięć powieść.
🌟 "Tysiąc pocałunków" Tillie Cole. Świetny wyciskacz łez. 
🌟 "Mimo moich win", "Mimo Twoich łez", "Mimo naszych kłamstw" Tarryn Fisher. Trzy części o bezwzględnej walce o miłość drugiej osoby. Wszystkie chwyty dozwolone.
🌟 "Ocalałe" Riley Sager.
🌟 "Skazany na zło" Adrian Bednarek.
🌟"Spod zamarzniętych powiek" Adam Bielecki, Dominik Szczepański. 
🌟 "Bez uczuć", "Bez szans" Mia Sheridan.
🌟 "O wiele więcej" Kim Holden.

Mogłabym jeszcze wymienić kilka innych dobrych książek, ale miejsca by mi zabrakło. Najbardziej ze wszystkich zapadły mi w pamięci więc polecam je z czystym sumieniem.  Liczę na to, że nowy rok przyniesie jeszcze więcej świetnych powieści. 

Zaczytanego 2019 roku! 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz